ניקיון חלונות קירות מסך

עבודות ניקיון בגובה

ניקוי חלונות בסנפלינג – רמה אחרת של עבודות ניקיון בגובה

עבודות ניקיון בגובה הן עבודות מסוכנות, שעלולות להוביל לפציעות ואף למוות. לכן, חשוב שעבודות אלו יבוצעו רק על ידי עובדים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה.

עובדים שמבצעים עבודות ניקיון בגובה חייבים להיות בעלי הכשרה מקצועית בתחום וגם בעלי ניסיון וידע בנושאי בטיחות. כמו כן, עליהם להחזיק בציוד מתאים, כולל: חבלים, סולמות, ומנופי הרמה. עליהם להיות מסוגלים להעריך את הסיכונים הכרוכים בעבודה ולנקוט מראש באמצעי הבטיחות המתאימים.

עבודות ניקיון בגובה כוללות שלל משימות, למשל: ניקוי חלונות, ניקוי קירות מסך, ניקוי גגות, ניקוי של חזיתות מבנים, ניקוי סככות, ניקוי גשרים ועוד. עבודות ניקיון אלו יכולות להתבצע במקומות שונים, לדוגמא: בתוך מבנים, בחוץ על האדמה או על פני המים.

הסיכונים הכרוכים בעבודות ניקיון בגובה כוללים:

  • נפילה.
  • תאונות עם ציוד.
  • חשיפה לחומרים כימיים מסוכנים.
  • פגיעה במכשירים חשמליים.

לכן, חשוב מאוד להקפיד כי עבודות ניקיון בגובה יבוצעו רק על ידי עובדים מקצועיים, בעלי ניסיון והכשרה מתאימה.

לחצו כאן למידע נוסף

ניקוי חלונות קירות מסך

ניקוי חלונות קירות מסך הוא עבודה מורכבת ומאתגרת  למדי, הדורשת מיומנות רבה וגם ניסיון. חלונות קירות מסך מחוברים לקיר, באמצעות מסגרות מתכת. הם עשויים מחומרים שונים, כגון: זכוכית, מתכת או פלסטיק. לכלוך ושומן, שמצטברים על החלונות עשויים להיות די קשים להסרה ולכן, יש לעשות שימוש בחומרי ניקוי מתאימים, כדי לא לפגוע בזכוכית או במסגרת של החלון.

ניקוי קירות מסך הוא שירות שמבצעות חברות ניקיון מקצועיות, שמתמחות בעבודות ניקיון בגובה. השירות כולל ניקוי חלונות קירות מסך בגדלים שונים, החל מחלונות קטנים שבדרך כלל יש בדירות ועד לחלונות גדולים מגדלי עסקים.

 

ניקוי חלונות בסנפלינג

ניקוי חלונות בסנפלינג הוא דרך יעילה מאוד לנקות חלונות שנמצאים בגבהים, כמו: חלונות במגדלים, בבנייני משרדים או במפעלים. שיטת ניקוי חלונות בסנפלינג כוללת שימוש במערכת סנפלינג, שמורידה את המנקה מהגג אל החלון שהוא צריך לנקות.

כמו כן, ניקוי חלונות בסנפלינג הוא גם דרך בטוחה למדי לנקות חלונות גבוהים. זאת, משום שהשיטה מאפשרת למנקים לגשת בקלות יתרה לכל החלונות, כולל אלו שקשה יחסית להגיע אליהם באמצעות ציוד אחר, כמו: מנופי  הרמה או סולמות.

אולם, ניקוי חלונות בסנפלינג דורש הכשרה מקצועית ספציפית. לכן, על המנקים בשיטה זו להיות בעלי ידע מקצועי וניסיון בעבודות בגובה, כמו גם בשימוש בציוד סנפלינג.

 

יתרונות של ניקוי חלונות בסנפלינג

  1. בטיחות – השיטה בטוחה יותר משיטות אחרות לניקוי חלונות בגובה, כמו שימוש בסולמות או מנופי הרמה.
  2. יעילות – ניקוי חלונות בסנפלינג מאפשר למנקים לגשת בקלות לכל החלונות, גם לאלו שקשה להגיע אליהם עם ציוד אחר.
  3. איכות – המנקים יכולים לנקות את החלונות בצורה יסודית ויעילה, לשביעות רצונו של הלקוח.

 

ניקוי חלונות בסנפלינג – שאלות ותשובות:

שאלה: מהו הציוד הנדרש לניקוי חלונות בסנפלינג?
תשובה: הציוד הדרוש לניקוי חלונות בשיטת סנפלינג כולל:

  1. מערכת סנפלינג – מאפשרת למנקים להוריד את עצמם לחלונות.
  2. ציוד בטיחות – רתמות, תחליקים ומצנחים, השומרים על בטיחות המנקים בגובה.
  3. ציוד ניקוי –ספוגים, מגבים חומרי ניקוי והתזה ועוד.

שאלה: מי מוסמך לבצע ניקוי של חלונות בסנפלינג?
תשובה: ניקוי חלונות בסנפלינג מתבצע רק על ידי מנקים מקצועיים, עם הכשרה מתאימה. הם חייבים להיות בעלי ידע וניסיון בעבודות בגובה וספציפית, בשימוש בציוד סנפלינג.

שאלה: כמה יעלה לי ניקוי חלונות בסנפלינג?
תשובה: מחיר ניקוי חלונות בסנפלינג משתנה, כתלות בגורמים שונים, כמו גודל החלון או סוג העבודה שנדרשת.

 

ניקוי חלונות בסנפלינג עם T.p clean

אנחנו, בT.p clean-, מציעים ללקוחותינו שירות ניקוי חלונות בסנפלינג. השירות מתאים ללקוחות עם חלונות בגובה, כמו: מגדלים, מפעלים או בנייני משרדים. בשיטה זו, אנו מסוגלים לגשת לכל חלון וחלון ולנקותו ללא רבב.

היתרון הכי גדול של ניקוי חלונות בסנפלינג הוא כמובן, הבטיחות. בנוסף, השיטה גם יעילה יותר ביחס לשיטות אחרות, כך שזמן העבודה מתקצר משמעותית ואנחנו מנקים גם את החלונות  הכי גבוהים ומלוכלכים, ביעילות וביסודיות, בזמן הקצר ביותר.  

אם גם אתם מחפשים ניקוי חלונות בסנפלינג, הגעתם ליעד הנכון. לשאלות ולפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות למספר הטלפון שלנו: 052-645-3559 ונשמח לעמוד לרשותכם.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי

דילוג לתוכן