ניקוי חלונות לבתים פרטיים

היתרונות של ניקוי חלונות בבית, עם אנשי מקצוע

כאשר מדברים על תחזוקת בית נקי ומטופח, אחד ההיבטים שנוטים להתעלם ממנו, הוא ניקיון החלונות. עבודת ניקוי חלונות לבתים באופן עצמאי- נשמעת מפתה וזולה. אך מסתבר שזו פעולה מתישה, קשה, ולעיתים גם מסוכנת. זאת כאשר אין גישה סבירה ובטוחה, לצידם החיצוני של החלונות.

שכירת אנשי מקצוע למשימה זו, מביאה מספר רב של יתרונות, הרבה מעבר להיות החלונות נוצצים במיוחד בתוצאה הסופית.

מאמר זה יבחן את היתרונות, של הזמנת אנשי מקצוע, לצורך ניקוי חלונות לבתים פרטיים. על מנת להבטיח הנאה, מהיתרונות של חלונות נקיים במינימום מאמץ, ובמקסימום בטיחות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

תוצאות יסודיות ומעולות במיוחד

הזמנת אנשי מקצוע לצורך ניקוי החלונות, מבטיחה תוצאות נקיות במיוחד. מנקי החלונות המקצועיים, הם בעלי ידע, ניסיון וכלי עבודה, הנדרשים להשארת חלונות, ללא סימני ניגוב וכתמי גשם או אבק. עובדים אלו עברו הכשרה בטכניקות היעילות ביותר, ומשתמשים בפתרונות ניקוי מתקדמים, המבטיחים תוצאה נקייה, חלקה, ונוצצת במיוחד.

אנשי המקצוע משתמשים במים, שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה, ובלחץ מים גבוה במיוחד. שתי נקודות אלו, יוצרות חלון נקי ביותר:

  • אוסמוזה הפוכה- היא תהליך של הוצאת כל המינרלים והמלחים שיש במים, כך שהם במצבים הטבעי והטהור ביותר. מים כאלו, גם כאשר הם מתייבשים, לא מותירים סימנים. מכיוון שהסימנים וכתמי המים- נובעים מהמינרלים, אשר מומסים במים הלא מטוהרים.
  • לחץ מים גבוה- יוצר לחץ גם על כתמים עיקשים במיוחד, ולכן חוסך שפשוף שעלול לפגוע בחלון, ואף לשרוט אותו. כמו כן, הלחץ פוטר משימוש בחומרי ניקוי, המזהמים את הסביבה.

בצורה זו, התוצאה מבריקה ונקיה בצורה טבעית לחלוטין, ובלי שימוש בכימיקלים מסוכנים ומבריקים למיניהם.

 

חיסכון בזמן ובאנרגיה

כמה עולה ניקוי חלונות בבית? המחיר משתנה לפי צורת הגישה לחלון, גודלו, כמות הלכלוך, והיקף העבודה (ככל שיש יותר חלונות, כך המחיר היחסי יורד).

אך חשוב להבין, כי לפעמים כל מחיר שווה, בגלל החיסכון המשמעותי בזמן ובאנרגיה. כאשר מדובר על בית בעל חלונות רבים, מרפסת עם דפנות זכוכית, וחלון ויטרינה על קיר שלם בסלון, זו טרחה עצומה לתחזק את כל אלו.

גם במקרה שמדובר על אנשים מבוגרים, או על אנשים בעלי מוגבלות שמונעת מהם תחזוקה עקבית של החלונות. לעיתים הבית נראה מוזנח בעל כרחם, רק בגלל חוסר הטיפוח של החלונות.

ניקוי חלונות, הוא משימה שגוזלת זמן יקר, ודורשת מאמץ פיזי משמעותי. בייחוד כאשר מדובר על חלונות רבים, או על גישה מורכבת. במקרים אלו, העסקת אנשי מקצוע במנוי שנתי, מאפשרת לבית לחדש את מראהו, 3 פעמים בשנה ויותר. מה שמאפשר לבעלי הבית לפנות זמן חשוב לפעילויות פנאי, או פעולות חשובות אחרות.

ניקוי חלונות לבתים

בטיחות והפחתת סיכונים

ניקוי חלונות שממוקמים בגובה, או באזורים בעלי גישה קשה או מסוכנת, עלול להוות סכנה בטיחותית אמיתית. בייחוד לאנשים חסרי ציוד והכשרה ייעודית לעניין.

אנשי מקצוע בתחום ניקוי החלונות, מאומנים בשימוש בסולם גם במקומות מאתגרים, ירידה בסנפלינג במקרה הצורך, ואף פרקטיקות אחרות, לניקוי יסודי ואחראי.

בנוסף, במקרה שמדובר על גובה של עד 18-20 מטרים, לחץ גבוה יכול לחסוך טיפוס מסוכן. אך לאדם הפרטי, אין את הציוד היקר הזה. לכן הוא נאלץ לנקוט, בפעולות שעלולות לסכן אותו. על ידי הפקדת הפעילות, בידיים של חברת ניקיון מקצועית, ניתן להבטיח את הבטיחות של המנקים, כמו גם את הרכוש היקר- שלא יינזק וייפגם

 

חוויית פנים משופרת

חלונות נקיים, מאפשרים לאור טבעי, להציף את הבית. הם יוצרים אווירה מזמינה ומוארת. על ידי שכירת אנשי מקצוע, לניקוי חלונות הסלון והבית, ניתן למקסם את כמות האור הנכנסת, להפחית את השימוש בתאורה מלאכותית, ולשפר את מצב הרוח בבית, כתוצאה מעוד אור שמש.

במקרה שחיים בבית אנשים בעלי אלרגיות או רגישויות, ניקיון בתדירות קבועה, מפחית את כניסת האבק הביתה, ויוצר סביבה בריאה וחסרת כימיקלים ואבק.

 

t.p שירותי ניקיון- מנקים לכם את החלונות בבית

קשה להפריז בערכה של חברה לניקוי חלונות, בבית פרטי. אתם משקיעים הון בעיצוב הבית ובאבזור שלו, אבל חלונות מלוכלכים, עלולים להרוס לכם הכל.

t.p חברת שירותי ניקיון, בעזרת ציוד, המאפשר לעובדים גישה לכל חלון בבית, ולכל תריס. כמו כן, הצוותים שלנו מומחים בפירוק חלונות ובחלונות כבדים.

אנו משתמשים במערכת אוסמוזה הפוכה, שמייצרת מים צלולים במיוחד, בלי השארת סימנים, ובלי צורך בייבוש. השיטה שלנו מאפשרת לנו לחסוך בחומרי ניקוי, שהורסים את האלומיניום עם השנים. בכך אנו מאפשרים גם לבעלי רגישויות, להנות מחלונות מבהיקים וצלולים במיוחד, בלי חשש מתגובתיות לחומרים.

צרו איתנו קשר בטלפון 052-6453559 ונשמח לעזור לכם.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי

דילוג לתוכן